טלפון: 050-8716716 |

מפגש למידה ללא עלות- כלים לשידרוג תהליכים ליועצים ארגוניים מאמנים ומנחי קבוצות

'דרך הסוס' היא מסגרת ייחודית המתמחה במתן כלים לפיתוח והעצמה מבוססת על עבודה עם סוסים. אנו משלבים גישה חדשנית וניסיון רב שנים ומציעים העשרה של ארגז הכלים, באמצעות שילוב מתודולוגיה חדשנית לאימון, ייעוץ ארגוני והנחיית קבוצות.

המתודולוגיה של 'דרך הסוס'  מזמינה את המשתתפים ללמידה של כלים מסוג אחר. העבודה עם הסוסים תאפשר לכם להציע ללקוחותיכם סביבת למידה המאופיינת בהזדמנויות רבות לחקירה ולמידה בדרכים יצירתיות, עיצוב התנסויות למידה מהצלחות, טעויות, והשלכות.

 את המפגש במרכז 'דרך הסוס' תנחה אורלי ברק יועצת ארגונית בכירה, מפתחת שיטת 'דרך הסוס' מומחית בשיטת EAL הבינלאומית בעלת תעודת הסמכה Advance  של   EAGALA  USA

 תהליך הלמידה במפגש יתבסס על העבודה עם הסוסים ויכלול התנסות. העבודה עם הסוסים תעשה מהקרקע, לא נדרש ידע  מקדים.

להרשמה מלא/י פרטים במקום המיועד מצד ימין וניצור אתך קשר בהקדם.

 

 IMG_5677

על הסוסים 

סוסים הם חיות רגישות ואותנטיות. הצורך שלהם בהישרדות לימד אותם להיות קשובים לאווירה, לתחושות, לאנרגיות, למחוות, למעשים – ולא למילים. להבדיל מבני אדם, הסוס מספק משוב ישיר ואמיתי במעשים ולא במילים. הוא משקף לנו בתגובותיו המיידיות מה חבוי בהתנהגות שלנו: תחושות, עמדות, דפוסי התנהלות, מוטיווציה ורוח צוות.

הסוס חי בעדרים והוא זקוק למנהיג, אולם הוא מגיב להנהגה אמיתית ולא לניהול פורמאלי. הנוכחות של הצוות בסביבתו של הסוס הופכת את המנהלים לחלק מהעדר, והסוס מגיב בהתאם: לנוכחותו של מנהיג או להיעדרה, לגיבוש חברתי או לפילוג, לאמון ושיתוף פעולה או למתחים פנימיים ופוליטיקה מורכבת. הסוס יידע לספק תמונת מראה אמיתית לדינאמיקה התוך-צוותית שמעל לפני השטח ומתחתיו.

הסוס הוא נייר לקמוס לסביבה: הוא יזהה ויגיב להלך הרוח של המשתתפים, לנחישות, למחויבות שלהם, לנכונות, לתוקפנות ואפילו לחוסר בהירות. המעשים והתגובות של הסוס יתנו לכל אחד מהמשתתפים כלים אמיתיים ללמידה, צמיחה והתפתחות אישית וצוותית.

בדרך הסוס, השיטה המיוחדת של העבודה עם הסוסים בשילוב שיטת ההנחיה הייחודית , מייצרת סביבה מוגנת ובלתי שיפוטית שמאפשרת פניות ללמידה ולמידה משמעותית.