טלפון: 050-8716716 |

מהי דרך הסוס

דרך הסוס מתמחה בפיתוח מנהיגות ופיתוח צוות.

דרך הסוס הוקמה במשותף על ידי אורלי ברק יועצת ארגונית, ואורנה רייטר מומחית למשאבי אנוש . למעשה המיזם הוקם על בסיס רצון משותף , של אורלי ושל אורנה להעביר הלאה את ההתנסות האישית בתהליך הצמיחה האישית והמקצועית שכל אחת מהן חוותה באופן אישי דרך עבודה עם סוסים.

" לפני 10 שנים השתתפתי בסדנא לפיתוח והעצמה בשילוב עבודה עם סוסים."  מעידה אורנה רייטר על עצמה, "התובנות שרכשתי בתהליך העבודה בשילוב הסוסים לפיתוח משמשות אותי עד היום.

את קפיצת המדרגה בקריירה שלי ( ניהול בכיר וחברה במועצת המנהלים של חברה בינלאומית) אני מיחסת לעבודה שלי עם הסוסים.

 " למעשה גיליתי את עולם  הסוסים בגיל מאוחר יחסית."  מוסיפה אורלי " הרכיבה על הסוסים התחילה כהובי, ומהר מאד הפכה עבורי מסע אישי להעצמה אישית והתפתחות מקצועית . העבודה עם הסוסים אפשרה לי להעמיק את ההכרות עם עצמי, לעיתים חידדה והעלתה למודעות דברים מוכרים, ולעיתים אף אפשרה לי לגלות צדדים בעצמי, שלא ממש העזתי להכיר.

התהליך המשמעותי שעברתי  בעצמי , הניע אותי להעמיק ולהתמחות בתחום ייחודי זה. היום אני רואה זכות  ביכולת שלי לחלוק עם אחרים את החוויה המרגשת של  הלמידה וההתפתחות דרך העבודה עם הסוסים."

היום מציעה דרך הסוס  תוכניות וסדנאות לאירגונים, לצוותי הנהלה ,למנהלים וכן תוכניות  וסדנאות לקהל הרחב.

היעוד שלנו הוא לסייע בפיתוח הון אנושי באמצעות תקשורת בלתי אמצעית עם סוסים, ותחת הנחיה מדוקדקת של יועצים ארגוניים בעלי ניסיון של עשרות שנים. המטרה שלנו היא להביא למנהלים, צוותים וארגונים תובנות מהירות על מנהיגות ורוח צוות, על המוטיבציה שישנה או איננה, על איך להנהיג ואיך לפתור את הבעיות העומדות בדרכו של הצוות אל ההצלחה. התוצרים שלנו הם העצמה דרמטית של אדם, צוות וארגון, בזמן קצר ובבהירות מפתיעה.